Klantenservice

Verzenden & Ontvangen

K9 Horse heeft een verzendabonnement bij My Parcel. My Parcel verzend via PostNL.
PostNL verzend de bestellingen van K9 Horse. Bij ontvangst vraagt de chauffeur of de postbode u om te tekenen voor ontvangst, zo weten wij zeker dat u het pakket heeft ontvangen.
Als u niet thuis bent als het pakket wordt bezorgd, dan laat de postbode een brief voor u achter. Het pakket wordt dan nogmaals aangeboden op hetzelfde adres. Bent u dan weer niet thuis, dan wordt het pakket op het dichtst bij zijnde postkantoor voor u afgegeven. U krijgt dan een brief in de bus met de melding dat de bestelling daar binnen drie weken af te halen is.

Levertijd

K9 Horse zal pakketten zo spoedig mogelijk verzenden. Uiterlijk zal uw pakket binnen twee werkdagen verzonden worden, of er word wegens bijzonderheden contact met u opgenomen. De verzending duurt in Nederland doorgaans maximaal twee werkdagen, in de rest van Europa ongeveer 4 werkdagen. In landen buiten Europa zal de verzending wat langer duren. Verzendingen kunnen onverhoopt vertraging oplopen door de douane afhandeling.
Producten die niet op voorraad zijn kunnen indien mogelijk voor u bijbesteld worden. Dit kan iets langer duren. We houden u dan per e-mail of telefoon op de hoogte van de levertijd. Als een product van uw order niet op voorraad is sturen we de andere producten van de order al wel vast op. We sturen u dan een email, of we nemen telefonisch contact met u op, dat de rest van de bestelde producten na geleverd worden.
Voor vragen over bezorgtijden en levertijden kunt u altijd contact met ons opnemen via de klantenservice.

Retouren

Bent u na ontvangst van de bestelling toch niet tevreden of heeft u het verkeerde product ontvangen of besteld? U kunt het artikel ruilen of retourneren op voorwaarde dat het artikel niet geopend of beschadigd is en het met de originele verpakking (voor zover redelijkerwijs mogelijk) binnen 14 dagen na ontvangst retour wordt gestuurd. Deze herroepingstermijn van 14 dagen begint te lopen de dag na de dag van aflevering. U ontvangt dan het aankoopbedrag na ontvangst van het product retour. U kunt de producten na telefonisch of mailcontact retourneren per post  of rechtstreeks op ons afhaalpunt Monnikenhoef 1,4251 XX Werkendam.

Adres voor retouren & omruilingen

Postadres:
K9 Horse
Monnikenhoef 1
4251 XX Werkendam

Bezoekadres na afspraak
Monnikenhoef1
4251 XX Werkendam
De kosten en risico’s voor het retourneren van artikelen zijn voor rekening van de klant. Kijk voor meer informatie naar

Bestellen

Heeft u een artikel gevonden wat u graag wilt bestellen? Dat kan heel eenvoudig en snel bij K9 Horse.
Kies op de productpagina uw gewenste product en de juiste maat en klik op “in winkelmand”. Vervolgens ziet u een overzicht van de artikelen die op dat moment allemaal in uw winkelmand staan. Wilt u het aantal veranderen, of toch een artikel verwijderen uit uw winkelmand dan kan dat hier heel gemakkelijk. Als u op het kruisje rechtsboven in beeld drukt verwijderd u het desbetreffende artikel uit de winkelwagen. Wilt u het aantal veranderen dan vult u het juiste aantal in en klikt u op “winkelmand updaten”. Als u tevreden bent met de inhoud van de winkelwagen en uit gewinkeld bent, dan kunt u overgaan tot het plaatsen van de bestelling door te klikken op “ afrekenen”.
U bent nu aanbeland in de one step check out. Heeft u nog geen eerdere bestelling geplaatst, dan dient u hier uw factuuradres en/of verzendadres in te vullen. Heeft u al vaker een bestelling geplaatst en bent u ingelogd dan staan uw adres gegevens al ingevuld. Vervolgens kiest u een betaalmogelijkheid.

Als laatste word aan u gevraag om akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en te bevestigen dat de informatie juist is ingevuld. Bij de volgende stap kiest u of u het pakketje wilt laten bezorgen door PostNL of dat u het wilt ophalen op ons bezoekadres.Heeft u alles zorgvuldig gecontroleerd? Dan kunt u op “plaats order” klikken. Heb je voor overboeking gekozen dan is je bestelling nu afgerond,

Betaald u met IDEAL, dan is je bestelling geplaatst zodra de betaling is afgerond. Direct daarna ontvangt u een order bevestiging per mail.

Betalingen

Om de betalingen snel en veilig af te handelen maken wij gebruik van Mollie. Mollie is een van de grootste Payment Providers in Europa. Een betaling wordt afgehandeld op de servers van Mollie. Dit is een geheel beveiligde verbinding om er voor te zorgen dat uw gegevens op een veilige manier worden verzonden.

Bij ons kan je op de volgende manieren betalen:

iDEAL

Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank). Voor meer informatie: www.ideal.nl.

OVERBOEKING

Met overboeking moet je handmatig het bedrag overmaken naar onze rekening.